CRM-programvareleverandøren SuperOffice ansetter Thomas Rødseth som Produkt- og Teknologidirektør (CPTO) for å styrke innovasjon, verdiskapning og ta enda større markedsandeler i Norge og Europa.
Han har de siste årene vært leder for produkt og teknologiorganisasjonen i den nordiske kundeserviceplattformen Puzzel.
– Jeg har alltid sett opp til SuperOffice som et selskap med en sterk merkevare, kultur og historie, og med en løsning som er relevant for de fleste bedrifter. Med de nye eierne, ny ledelse og mange kompetente medarbeidere så er det et bra tidspunkt å komme inn for å kunne være med på å utvikle selskapet og produktene til et nytt nivå, sier Thomas Rødseth.
Storsatsing på innovasjon
Lars Engbork, Group CEO i SuperOffice AS, ønsker ham velkommen til teamet.
– Vi gjør nå massive investeringer i produktutvikling for å drive innovasjon og skape enda større verdi for kundene våre. Jeg er veldig glad for å kunngjøre Thomas som vår nye Chief Product and Technology Officer, sier Lars Engbork. Med over 30 års historie, er det viktig å få inn friskt blod for å lede oss inn i en ny og spennende verden av innovasjon, inkludert AI, der vi kan skape enda mer verdi for kundene våre, sier Engbork.
For SuperOffice har det vært avgjørende å få inn en som Thomas Rødseth, som har vært med på en slik reise før. Han har lang fartstid innen produkt- og teknologiledelse i SaaS-selskaper.
– Det var en lang og grundig rekrutteringsprosess fordi det var utrolig viktig for oss å finne en person som passet kulturelt, og vi er sikre på at Thomas er den rette personen som vil bidra til å løfte SuperOffice til nye høyder, tilføyer Lars Engbork.
Stadig mer automatisering og strømlinjeforming
Thomas Rødseth ønsker å bidra til å gjøre produktene relevante for enda flere kunder og partnere, samt å løse nye kundebehov for eksisterende kunder på en smartere måte.
– Jeg tror den enormt raske utviklingen som skjer innen både marked og teknologi gjør at det er et stort behov, og en stor mulighet, til å løse flere kundebehov gjennom mer automatisering og strømlinjeforming av kundedialogen. Og så tror jeg veldig på å sette brukeren i fokus gjennom å skape en god brukeropplevelse.
– Hvordan vil du bidra til at SuperOffice er nytenkende og ambisiøse ifbm. produktutvikling?
– Det sentrale er å kombinere forståelse av kundenes reelle utfordringer med mulighetene i teknologien, samt å sette brukeren i sentrum. Det er så mange muligheter at noe av det vanskeligste er å velge hva som er viktigst å prioritere, og gjøre dette i verdensklasse. Det skal vi gjøre. Vi skal være et vinnerteam som skaper vinnende produkter, avslutter han.