Norges ledende innovasjonsmagasin med mer enn 25 000 lesere.
Meld deg på vårt nyhetsbrev | Følg oss på LinkedIn

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Medlemsmøte Innovation Forum Norway

3. desember 2014 @ 15:00 - 18:00 CET

 Fokuset ved neste medlemsmøte for Innovation Forum Norway blir på tjenesteinnovasjon & forretningsmodellinnovasjon.

Møtet vil avholdes i samarbeid med Bekk Consulting

Vi har satt sammen et spennende program for å belyse hvordan du kan lykkes med å løpende identifisere og realisere de mer gjennomgripende og radikale kundedrevne innovasjonene som er nødvendig for å være relevante over tid.  Vi dypdykker i forskningsprosjektet Customer Care 2015 hvor man identifiserer nye tjeneste- og forretningsmodellinnovasjoner gjennom kundeinnsikt og kundesentrering.
Det blir som vanlig på IFN møtene god tid til å stille spørsmål og debattere underveis.

 

Agenda:

15:00 – 15:15   Velkommen og introduksjon

15:15 – 15:45    Kundesentrering som grunnlag for nytenkning og innovasjon

Daniel Grönquist, Principal i Bekk Management Consulting, vil gjennom eksempler fra forskningsprosjektet Customer Care 2015 snakke om hvordan identifisere nye tjeneste- og forretningsmodellinnovasjoner gjennom kundeinnsikt og kundesentrering. Daniel har 15 års erfaring som internasjonal management konsulent, er medlem av Oxford Futures Forum og delprosjektleder i Customer Care 2015.

16:00 – 17:30   Utvikling av en strategisk relevant kultur

Tore Hillestad fra Institutt for strategi og ledelse ved NHH, vil gi en introduksjon til organisasjonskultur som hemmer og fremmer for tjeneste- og forretningsmodellinnovasjon. Tore har utstrakt erfaring med ledelses- og organisasjonsutvikling, har vært gjesteforsker ved Berkeley og er nå programleder ved NHH Executive og delprosjektleder i Customer Care 2015.

Annita Fjuk, Head of Service Innovation i Telenor Research, vil også presentere hva Telenor gjør for å bli mer innovative. Foredraget vil fokusere på studier av kultur, ulike cases knyttet til kundeopplevelse, samt vise hvordan Telenor bruker tjenestedesign for å bli flinkere til tjenesteinnovasjon og hvordan dette er basert på innsikter om kultur og ønsket kundeopplevelse. Annita har arbeidet i ulike lederroller i Telenor gjennom flere år og er tidligere prosjektleder for Customer Care 2015.

17:45- 18:00       Innovasjonsbokprosjektet som ble et nettverk – Sjur Dagestad, Innoco

18:00  Avslutning

Vi går samlet til en hyggelig julemiddag på Cafe Engebret

(Arrangementet er kun forbeholdt medlemer av Innovation Forum Norway)

Meld deg på her!

Detaljer

Dato:
3. desember 2014
Tid
15:00 - 18:00 CET
Kategorier for Arrangement:
, ,
Hjemmeside:
www.innovationforum.no

Sted

BEKK Consulting
Akershusstranda 21
Oslo, Oslo 1234

Arrangør

Innovation Forum Norway
Telefon
900 26 806
Vis Arrangør nettside