Hva betyr det å være autentisk i en tid der fakta og sannhet er blitt relative begreper? Hvilke grep kan du ta for å styrke din virksomhet eller merkevares troverdighet, og hvilke feller bør du unngå? Og ikke minst: Hvordan jobbe med å bygge troverdighet digitalt? På Kommunikasjonsdagen 2019 byr vi på innsikt om verdien av tilgang på brukerdata, ærlig historiefortelling og etikk i algoritmer. Bli med hvis du vil vite hvordan du kan jobbe med autentisitet i praksis!
——————————————————————————————-
DE FØRSTE FOREDRAGSHOLDERNE ER KLARE:
Er internett ødelagt?
KARIN PETTERSON, direktør for samfunnskontakt i Schibsted
Hvorfor er hele verden opptatt av en liten skog i Nordmarka?
ANNE BEATE HOVIND, leder for Bjørvika Utvikling sin kunstsatsning
Slik møter du brukerne
BETH STENSEN, leder for nye kundetjenester i Ruter
Kunstig intelligens – hvor smart er den egentlig?
MORTEN GOODWIN, førsteamanuensis ved Universitet i Agder
Autensitet og historiefortelling: Kan man kombinere de to?
SARAB KOCHHAR, forskningsdirektør ved Institute for Public Relations i Florida
Mer informasjon finner du her: https://www.kommunikasjon.no/kurs-og-arrangementer/kommunikasjonsdagen/komdagen-2019